23 de juliol del 2012

21-7 RECORREGUT DE LA 3a BTT TERRA D'OLIVERES

Haviem quedat a les 7 per anar a fer el circuit de la 3a BTT Terra d'Oliveres, entre que no arribem i ens traiem les lleganyes, són les 7:15, arrenquem i comencem el fals pla durant 4km llavors una mica de corriol, baixem i tornem a pujar, llavors el Marc veu que una roda li perd aire. Posem l'espuma i arribem als Omellons, aqui hi haurà el desviament curta/mitjana, llarga. Llavors seguim el circuit llarg i ens enfilem pit amunt. La baixada la fem per un camí polsegós, agafem un corriol i a pedalar. Llavors ve una altra zona tècnica la passem i arribem a l'Espluga. On hi haurà el desviament mitjana/llarga.

Deixem l'Espluga pujant una forta pendent i al cap de poc arriba una trialera vertiginosa, la netegem una mica i cap avall!!! A uns 100m tornem a enfilar-nos pit amunt
i de nou un altra trialera. Sorpresa!!! Trobem un pi que ha caigut i s'aguanta a una altra rama. Ens decidim a tombar-lo veient que estava en una situació perillosa i a més, ens barrava el pas. Entre el Curro i el Corte, han fet perdre l'estabilitat a l'arbre i l'han fet caure. Llavors, xerrac, l'hem serrat i l'hem apartat en un lateral. Seguim baixant i tornem a pujar, de nou una altra trialera molt divertida!!!

Netejant un dels corriols

Deixem de banda els corriols i fem una estona de pista, fins que de repent, ens posem amb una forta pujada trencadora del ritme, la pugem, anem a buscar una nova trialera i arribem de nou a l'Espluga, fem una mica de recorregut urbà i deixant l'Espluga de banda tornem a pujar per baixar per uns trossos d'oliveres. De nou una rampa fins arribar a les pedreres i de nou costa avall i pujada dura per arribar a la Trialera del Curuncull. Baixem tornem a pujar i comencem els últims 15km més tècnics.

Baixant la trialera dels 5 trams

Baixada per corriol i en aquell moment el Marc punxa. Posem una càmera i al cap de res, el Jaume Cortasa punxa un altre cop, posem una càmera nova i seguim, llavors pujada per un camí vell i baixada per trialera. Tornem de nou al camí principal i recuperem una estona. Al cap de poc comença una zona de corriol d'aquelles que mai s'acaben. Pugem i arribem a la meta. Això ja està fet!!! Al final han sortit 62'6Km amb 1349m de desnivell positiu acumulat!!!

1. Molt bé nois, ja tinc ganes de venir-la a fer, tot i ser dura segur que serà divertida!