4 de juny del 2012

VOLTA PER LA SERRA DE PRADES I MOLTA CALOR

Dissabte al mati van sortir el Corte, el Gaya i el Marc. La ruta fou per la Serra de Prades. Aparquem el cotxe a Poblet i ens retrobem amb la Silvia, l'Oscar i la Candela que ens faria de sherpa. Descarreguem les bicis i ja pensàvem en el dia que ens esperava. Calor i muntanya, una combinació explosiva. Comencem a pedalar cap a les 10 i ja ens vam enfilar serra amunt passant per les mines de plom i seguir la carretera que ens duria a Prades. A la plaça vam menjar un entrepà per esmorzar/dinar.

Recuperant forces a la Plaça Major de Prades

Tornem a agafar les bicis i ens enfilem cap al tossal de la Baltasana (1200m), tot just era la una del migdia i el sol ja escalfava i amb força. Seguidament passem per la vora de la font del pagès i fem el corriol del barranc del Titllar, una autèntica tartera. Un cop a baix de tot, recuperem forces a Castellfollit on no ens ho pensem dos cops en beure l'aigua que sortia de la font. Eren 2/4 de 3. Calor i molta calor.

Tossal de la Baltasana.

Un cop acabada la baixada tornarem a pujar fins arribar a la font dels boixos, una font natural amb una aigua fresquíssima. Llavors ja acabàvem la ruta, ens quedava baixada pel corriol del colom fins arribar a Poblet cap allà 3/4 de 5.

Font dels Boixos

Una sortida dura, tant per la calor com pel ritme fortet que duiem. Però això si, una ruta molt guapa i recomanable, a més de passar un gran dia amb tots els bikers!