30 de maig del 2013

II BTT MARXA DE LA CALÇ

Aquest passat diumenge 26 una bona colla del club  vam anar a fer la II Marxa de la Ruta de la Calç amb BTT i que organitzaven els amics de Tarrés. Dels Omellons vam sortir els tres Gayes: el Jordi el Joel i jo mateix juntament amb el Jaume Salla. Com ja és de costum sortíem dels darrers per un contratemps per culpa d’una roda punxada de la bici del Joel que la tenia a casa meva i no la vaig revisar  el dia anterior(culpa meva)…uff quins despistes, això no us pot passar mai, la bici el dia anterior l’hem de tenir completament revisada.

El Gilbert fresc
Total que sortim a les 8.30h dels Omellons arribant a Tarrés a ¾ de 9 sense tenir temps gairebé ni per saludar els companys que venien d’Arbeca, el Jaume Messalles, el Gilbert Cortecans i en Joan Perera i ja no dir de fer-nos una foto d’equip i sense anar a buscar els dorsals encara. I per si això no fos poc encara el Jaume Salla troba un company de la uni amb problemes mecànics també abans de sortir bfff nois despertem que es diumenge i fa bon temps.

El Cusi
I en aquestes que gairebé sense saltar del cotxe  ja som al damunt de les 9 sense temps d'escalfar n’hi res,  donen el toc de sortida i au… a gaudir d’un dia esplèndid, ideal per pràctica de la BTT, amb un recorregut molt maco, la zona de bosc que tenen a Tarrés és envejable i això els permet dissenyar uns circuits plens de senders i molt divertits. La marxa pels que no l’hagueu fet és totalment recomanable. La ruta discorre per la ruta de la Calç com el propi nom de la cursa indica i també passa pels peus de tots els  molins tan els que ja estaven instal·lats com els tres gegants que han ficat últimament, que deunidó el grans que són, si els veiessin el Quijote i Sancho Panza…dirien com han canviat els temps jeje.

Gràcies Gaya per aquesta magnífica crònica
En arribar a meta bon esmorzar, entrepà de pa de pagès amb llonganissa, fruita fresca, fruits secs, etc. A destacar la síndria… mmm molt bona jeej molt bo tot. Així que anem arribant tots i anem esmorzant fem petar la xerrada i donant una valoració final de la jornada positiva, acabant tots amb bones sensacions, amb salut, rialles que en definitiva és del que es tracta i amb ganes de pedalar de nou.

La pròxima podria ser la Rialb Tour…qui s’apunta?